دانلود تحقیق مفهوم رضایت و رضایتمندی با فرمت ورد
دانلود تحقیق مفهوم رضایت و رضایتمندی با فرمت ورد
هدف از این تحقیق بررسی مفهوم رضایت و رضایتمندی با فرمت docx در قالب 42 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 42 |
حجم | 681 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی مفهوم رضایت و رضایتمندی با فرمت docx در قالب 42 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
فهرست مطالب
رضایتمندی
تاثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی
دلایل استفاده از خدمات باکیفیت بر رضایت
مفهوم رضایت
رضایت مشتری
مزایای رضایت مشتری
مهمترین اثرات رضایت مشتری بر فرآیند سازمان
شاخص رضایت مشتری
شاخص ملی رضایت مشتری آمریکا
معرفی مدل شاخص ملی رضایت مشتری اروپا
مدل شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس
شاخص ملی رضایت مشتری مالزی
روشهای و مدلهای اندازه گیری رضایت مشتری از کیفیت خدمات
مدل کانو
مدل فورنل
مدل اسکمپر
پیشینه تحقیق
بیان پیشینة تحقیق
پیشینه در داخل
پیشینه در خارج
یکی از راههایی که یک شرکت خدماتی میتواند خـود را از رقبایش متمایز کند ارائه پایـدار خـدماتی بـا کیفیـت بالاست. بررسی هـا نـشان داده اسـت کیفیـت خـدمات بـر رضایت مشتریان ودر نتیجه بر میزان خرید انها اثر داشـته است. کیفیت خدمات ورضـایت مـشتری مفـاهیم بـه هـم وابسته ای هستند اما دو چیز مشابه محـسوب نمـی شـوند.
رضایت به تجربه مصرف کالا یا خدمت در گذشته نیازمنـد است وبه قیمت وابسته است. در حالی که کیفیت نیازمنـد تجربه پیشین نیست ومی توان پیش از مصرف درکی ار آن داشت. ومعمولا به قیمت نیـز وابـسته نیـست. هرچنـد در شرایطی که اطلاعات کمی در اختیـار مـشتری است و قضاوت برای وی دشوار می گـردد، قیمـت بـه عنـوان یـک شاخص ونشانگر کیفیت عمل می کند.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود