دانلود تحقیق مفهوم تغییر با فرمت ورد
دانلود تحقیق مفهوم تغییر با فرمت ورد
هدف از این تحقیق بررسی مفهوم تغییر با فرمت docx در قالب 64 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 64 |
حجم | 140 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی مفهوم تغییر با فرمت docx در قالب 64 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
فهرست مطالب
تغییر و نظریه های مرتبط
مفهوم تغییر
اهمیت و ضرورت تغییر در سازمان
الگوی تغییر لوین
الگوی هشت مرحلهای کاتر
مدل تغییر کوبلر- راس
مدل تغییر آدکار
مدل تغییر بکهارد
نقش مدیران در فرآیند تغییر
دیدگاه مدرن تغییر سازمانی
دیدگاه نمادین- تفسیری تغییر سازمانی
الگوی تغییر گالیاردی
دیدگاه پست مدرن تغییر سازمانی
پارادایم نیوتنی
پارادایم آشوب
مدیریت درآشوب و پیچیدگی
پنج ایده کلیدی برای مدیریت تغییر
پیشینه تحقیقات
پیشینه پژوهش در داخل کشور
پیشینه پژوهش در خارج از کشور
جمع بندی و ارائه چارچوب نظری
لیپیت بهبود سازمان را چنین تعریف میکند: تواَن بخشیدن به فرایندهای عملیاتی و نیروهای انسانی در سازمان برای بالابردن کیفیت عملکرد ارگانهای مختلف سیستم سازمانی.تغییر سازمانی، تلاشی است برنامهریزی شده، در سراسر سازمان که به وسیله مدیریت عالی سازمان اداره شده و اثربخشی و سلامتی سازمان را از راه برنامههای تغییر برنامه ریزی شده در فرایندهای سازمان، با استفاده از علوم رفتاری افزایش می دهد. هدفهای تحول سازمان عبارت اند از :
1-افزایش سازگاری بین ساختار، فرایندها، استراتژی، افراد و فرهنگ سازمان؛
2-ایجاد و توسعه راه حل¬های نو و خلاقانه در سازمان؛
3-توسعه توانایی نوسازی سازمان.
فرنچ و بل بیان می دارد که بهبود سازمانی تلاشی طولانی مدت برای تقویت توان حل مسئله سازمان و نوسازی فرایندهای آن مبتنی بر مدیریت موثر و فرهنگ مشارکت پذیری با استفاده از عوامل تغییردهنده (مداخلهگر) و بهرهگیری از دانش رفتاری است.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود