دانلود تحقیق عوامل موثر در رفتار مصرف کننده با فرمت ورد
دانلود تحقیق عوامل موثر در رفتار مصرف کننده با فرمت ورد
هدف از این تحقیق بررسی عوامل موثر در رفتار مصرف کننده با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 33 |
حجم | 190 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی عوامل موثر در رفتار مصرف کننده با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
فهرست مطالب
مقدمه
رفتار مصرف کننده
عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده
عوامل دموگرافی
عوامل اقتصادی
عوامل اجتماعی
فرهنگ
خرده فرهنگ
گروه های مرجع
خانواده
نقش و جایگاه اجتماعی
طبقه اجتماعی
نگرش مصرف کنندگان
نکات کلیدی رفتار مصرف کننده
قصد خرید رفتار مصرف کننده
فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده
پیشینه
تحقیقات داخلی
تحقیقات خارجی
اکنون، رواج تجارت الکترونیکی و کسب و کارهای آنلاین، جنبة اقتصادی شبکههای اجتماعی را از اهمیتی چشمگیر برخوردار کرده است شرکتها، سازمانها و صاحبان کسب و کارهای کوچک، میتوانند از طریق شبکههای اجتماعی تراکنش و داد و ستد مالی وسیعی داشته باشند افزون بر ارتباطات صنفی که در بستر شبکههای اجتماعی تخصصی شکل میگیرد و متضمن منافع اقتصادی عظیمی برای طرفین است، از دیدگاه تجاری، هر کاربر شبکه های اجتماعی میتواند یک مشتری بالقوه تلقی شود دادههای مربوط به رفتار کاربران در شبکه و تعاملات و علایق آنان میتواند منبع اطلاعاتی مهمی برای شرکتها، سازمانها و دولتها باشد
از این رو، کشف علایق انبوه کنشگران شبکه و قرار دادن محصولات و خدمات مورد نظر در معرض دید آنان، برای تولیدکنندگان محصولات و خدمات اهمیت ویژهای دارد مدیران شبکههای اجتماعی، نیز با دریافت هزینه و در اختیار قرار دادن اطلاعات مرتبط با خدمات و تولیدات شرکتها، از مدلهای گوناگونی برای انتشار حجم عظیمی از تبلیغات در بین کاربران بهره میبرند
این اطلاعات میتواند از دو منبع پروفایل و محتوای تعاملات کاربران استخراج شود شاید اشاره دقیق به حجم گردش مالی حاصل از تجارت الکترونیکی از طریق شبکه های اجتماعی سایبر دشوار باشد، اما نگاهی به آمار میلیاردی کاربران شبکههای اجتماعی، میتواند پتانسیل اقتصادی موجود در آنها نشان دهد
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود