پردیس فایل

پاورپوینت,پزشکی,علوم انسانی,عمران,نظریه,تحقیق,

پردیس فایل

پاورپوینت,پزشکی,علوم انسانی,عمران,نظریه,تحقیق,

طبقه بندی موضوعی

دانلود تحقیق برند (نام تجاری) و ارزش ویژه برند با فرمت ورد

رضا عسکری | پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹، ۰۶:۵۵ ق.ظ

دانلود تحقیق برند (نام تجاری) و ارزش ویژه برند با فرمت ورد

 

هدف از این تحقیق بررسی برند (نام تجاری) و ارزش ویژه برند با فرمت docx در قالب 61 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 61
حجم 501 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

 

هدف از این تحقیق بررسی برند (نام تجاری) و ارزش ویژه برند با فرمت docx در قالب 61 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 


فهرست مطالب
 برند(نام تجاری) و ارزش ویژه برند    
 مقدمه     
  برند(نام تجاری)     
 ریشه شناسی برند    
  تاریخچه     
 اهمیت نام تجاری     
 تعریف نام تجاری    
 انواع نام تجاری    
 نقش نام تجاری در فروش و بازاریابی    
  وضعیت برندها در ایران    
 برند خودرو     
  اهمیت برند داخلی    
 ارزش ویژه برند    
  تعاریف ارزش ویژه برند    
 ارزش ویژه برند در بازاریابی    
 ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده     
 روش‌های ارزیابی برند    
 رویکرد مشتری محور    
 رویکرد مالی    
 رویکرد ترکیبی    
 مدل‌های ارزش ویژه برند    
 مدل ارزش ویژه برند «کلر»    
 مدل ارزش ویژه برند «آکر»    
 مزیت روش «آکر»    
 پیشینه پژوهش    
 پیشینه داخلی  پژوهش    
 پیشینه بین‌المللی پژوهش    

 

 


خریداران منظم دارای ارزش قابل توجهی¬اند؛ چون آن‌ها جریان درآمدی برای شرکت فراهم می‌نمایند. پس مفهوم وفاداری به نام تجاری جزء حیاتی از ارزش ویژه نام تجاری می‌باشد. یافته¬ها نشان می‌دهد که دارای نقش مستقیم و مثبت در متأثر نمودن ارزش ویژه نام تجاری می‌باشد. اگر مصرف‌کنندگان حتی اگر با نام‌های تجاری با ویژگی‌های بهتر مواجه باشند به نام تجاری وفادار باشند، این بدین معناست که نام تجاری دارای ارزش قابل توجهی برای مصرف‌کنندگان می‌باشد.

 

 


از دیدگاه مصرف کنندگان، ارزش افزوده‌ای مطلوب‌تر خواهد بود که یک محصول با استفاده از نام تجاریش به دست آورده باشد. این مسأله هنگامی که مصرف‌کننده قصد پرداخت مبلغی بیشتر برای سطحی برابر و یا مشابه با کیفیت فعلی را دارد موجب تمایل بیشتر وی به محصولات دارای آن نام تجاری می‌شود.

 

 


شرکت‌های بزرگ اتومبیل نظیر جنرال موتور، فورد، دایمر کرایسلر شعار در خدمت مشتریان بودن را برای شبکه‌های خدمات پس از فروش خود برگزیده‌اند و بر این باورند، باید به خریدار در ازای خرید محصول، خدمات با کیفیت مناسب ارائه شود تا ضمن اعتماد به عملکرد و رفتار فروشنده، خریدار از خریدش راضی شود و در آینده نیز ارتباطش را با شرکت مزبور حفظ کند.

 

 

 

شرکت‌های خودروساز و قطعه‌ساز در تلاشند به این مهم؛ یعنی ارائه خدمات پس از فروش بهتر برای جلب رضایت بیشتر مشتری بپردازند. اما در این راه نارسایی‌هایی وجود دارد که توجه به آن از الزامات روز است و برای رسیدن به این هدف؛ یعنی ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش و رضایت مشتری به تلاش همه‌جانبه و گسترده‌تری نیاز است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی