پردیس فایل

پاورپوینت,پزشکی,علوم انسانی,عمران,نظریه,تحقیق,

پردیس فایل

پاورپوینت,پزشکی,علوم انسانی,عمران,نظریه,تحقیق,

طبقه بندی موضوعی

دانلود تحقیق برند با فرمت ورد

رضا عسکری | سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۰۴ ق.ظ

دانلود تحقیق برند با فرمت ورد

 

هدف از این تحقیق بررسی برند با فرمت docx در قالب 88 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 88
حجم 478 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

 

هدف از این تحقیق بررسی برند با فرمت docx در قالب 88 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 


فهرست مطالب
بخش اول : ادبیات نظری تحقیق    
تعریف برند    
تاریخچه برند    
آگاهی از کشور سازنده نام تجاری    
ارزش ویژه برند    
ابعاد ارزش ویژه برند    
اثرات ارزش ویژه برند    
عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برند    
بازاریابی و ارزش ویژه برند    
عوامل مؤثر بر ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری    
ارتباطات میان ابعاد و ارزش ویژه برند    
دستیابی به برندهای قدرتمند    
عوامل تحریک کننده قدرت برند    
منافع ایجاد برند قدرتمند    
بازار مصرف و رفتار مصرف کننده    
بخش دوم : پیشینه تحقیق    
پیشینه داخلی تحقیق    
پیشینه خارجی تحقیق    
بخش سوم : مدل مفهومی تحقیق    

 

 


در دنیای امروز،سرمایه اصلی بسیاری از سازمان ها، برند یا نام تجاری آن است. در گذشته اندازه گیری دارایی های یک شرکت بر حسب املاک،دارایی های ملموس،کارخانه و تجهیزاتش بود اما امروزه محققان دریافته اند ارزش واقعی یک شرکت جایی بیرون از آن، یعنی در اذهان خریداران بالقوه قرار دارد.

 

 

 

قیمت یک محصول ارزش پولی آن را می سنجد اما برند، آن محصول را معرفی و جنبه های متمایزش را آشکار می کند. برندها اغلب جزء ارزشمند ترین دارایی های سازمان محسوب می شوند. طراحی و ساخت برند های قدرتمند از اولویت های اصلی اکثر سازمان های موفق بوده است زیرا به وسیله آن می توانند مزیت رقابتی به دست آورند.

 

 


مزیت رقابتی از تلاش هماهنگ در جهت ایجاد تمایز در بازار،عملیات و فرهنگ سازمان حاصل می شود.برای رسیدن به این هدف،یکی از معروفترین مفاهیم بازار یابی که در طول دهه ی گذشته از سوی دانشگاهها و بازار یابان مورد بررسی قرار گرفته،ارزش ویژه برند است. یکی از دلایل این شهرت،نقش استراتژیک و مهم ارزش ویژه برند در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات مدیریت استراتژیک است.

 

 

 

هنگامی که ارزش ویژه برند به طور دقیق اندازه گیری شود معیار مناسبی برای ارزیابی اثرت بلند مدت تصمیمات بازار یابی خواهد بود. ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری به نوبه خود می تواند به درآمد بیشتر،هزینه های پایین تر و سود بالاتری منجر شود و اثرات مستقیمی بر توانایی سازمان در اتخاذ تصمیمات مناسب در مورد افزایش قیمت محصولات ، اثربخشی ارتباطات بازار یابی و موفقیت در توسعه تجاری داشته باشد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی