دانلود تحقیق ارزش از دید مشتریان با فرمت ورد
دانلود تحقیق ارزش از دید مشتریان با فرمت ورد
هدف از این تحقیق بررسی ارزش از دید مشتریان با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 25 |
حجم | 87 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی ارزش از دید مشتریان با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
فهرست مطالب
ارزش از دید مشتریان
معنی لغوی و تعریف اصطلاحی ارزش
بررسی ابعاد ارزش از برخی دیدگاههای دانش بشری
نتایج تحقیقات «تریسی و یرسما» در مورد ارزش
سنجش و ارزیابی ارزش
ارزش از دیدگاه مشتری
گروههای ارزش
مدلهای ارزش از دید مشتری
مفهوم مدیریت مبتنی بر ارزش
پیشینه تحقیق
پیشینه تحقیق
تحقیقات داخلی
تحقیقاتی خارجی
مدل مفهومی تحقیق
مفهوم ارزش از مفاهیم پیچیده با کاربرد بسیار و معانی متنوع است. برای مثال، این واژه در فلسفه، حقوق، روان شناسی، علوم اقتصادی، سیاست، جامعه شناسی و علم اخلاق، به معانی متفاوتی در نظر گرفته شده است. به علاوه، درون هر رشته نیز تعریف یکسان از آن وجود ندارد.
در تعریف لغوی ارزش میتوان گفت هر آنچه برای شخص یا گروه مفید، خواستنی یا تحسین کردنی است. ارزش از بنیادیترین عوامل در تبیین اندیشه، عمل یا اعمال افراد و همچنین شکلگیری حیات اجتماعی است. برای همین، ارزشها معیارهایی هستند که بر فرهنگ کلی و جامعه معنا میدهند.
در رابطه با تعریف اصطلاحی، در فرهنگ فلسفی لالاند، مفهوم ارزش در ارتباط با اشیاء کارکرد آنها و نسبت انسان با آنها، در چهار بعد به کار رفته است: 1- تا چه حد مورد آرزو و علاقهی فرد یا گروه است؛ 2- چه مقدار شایستگی توجه و علاقهمندی را دارد؛ 3- چه هدفی را برآورده میسازد؛ 4- در یک گروه و زمان معین، چه مقدار ارزش مبادلهای دارد. در تعریف بالا، بعد اول به درجه تعلق ارزشی، بعد دوم به ارزش ذاتی، بعد سوم به ارزش کارکردی و بعد چهارم به ارزش مبادلهای ناظر است.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود