دانلود تحقیق آموزش و برترین الگوهای آن با فرمت ورد
دانلود تحقیق آموزش و برترین الگوهای آن با فرمت ورد
هدف از این تحقیق بررسی آموزش و برترین الگوهای آن با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 39 |
حجم | 48 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی آموزش و برترین الگوهای آن با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
فهرست مطالب
2-1- مقدمه
2-35-تعریف آموزش
2-36- ادغام روشها، بهترین الگوی آموزش
2-36-1- گفتوگوی درونی
2-36-2- گفتوگو با دیگر دانش آموزان
2-36-3- مشاهده
2-36-4- تجربه عملی
2-36-5- استفاده از الگوی تجربه و گفتوگو
2-37- توسعه روشهای تدریس
2-38- یادگیری استدلالی
2-39- تعریف یادگیری
2-39-1- یادگیری چیست؟
2-40- انواع یادگیری
2-41- تعریف ارزشیابی
2-41-1- اهمیت ارزشیابی معلم
2-41-2- مهمترین اهداف ارزشیابی معلم
2-41-3- تعریف ارزشیابی معلم
2-41-4- روشهای ارزشیابی معلم
2-42- ارزشیابی
2-42-1- انواع ارزشیابی
2-43- پیشینه
براون و اتکینز (1999، 8) آموزش را فعالیتی دانستهاند که طی آن استعدادهای بالقوهی یک فرد پرورش مییابد. بدین ترتیب، در هر فرصتی که فراگیر موضوعی را یاد بگیرد ممکن است نوعی آموزش صورت پذیرد.
هدف از آموزش را آسانسازی امر یادگیری میداند که از سوی فردی برای فرد دیگر طرحریزی میشود. در این رابطه یاد دهنده را آموزگار و یادگیرنده را فراگیر مینامند. چنین فرایندی بهصورت بخش متقابل و تعامل انجام میپذیرد. در این فرایند معمولاً در تجارب یادگیری، آموختهها، نگرشها و سطح دانش فراگیر تغییراتی به وجود میآید که رفتار و تکرار را متأثر میسازد (افضل نیا 1384، 26).
آموزش را ازنظر سه دیدگاه تجربهگرایی، عقلگرایی و فرهنگ گرایی تعریف میکند: 1. آموزش از دیدگاه تجربهگرایی: آموزش، فرایندی است که طی آن، شرایط برونی و انگیزه که لازمه یادگیری است، کنترل میشود تا هدفهای اجتماعی موردنظر تحقق یابد.
2. آموزش از دیدگاه عقلگرایی: آموزش، فرایندی کودک محور است. نقش محرکهای محیط در برانگیختن کنجکاوی، انجام فعالیتهای سازنده، عادت به تفکر دربارهی پیامد یک عمل، طی این فرایند بسیار مهم است.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود