پردیس فایل

پاورپوینت,پزشکی,علوم انسانی,عمران,نظریه,تحقیق,

پردیس فایل

پاورپوینت,پزشکی,علوم انسانی,عمران,نظریه,تحقیق,

طبقه بندی موضوعی

دانلود تحقیق در مورد کیفیت خدمات آموزشی word

رضا عسکری | چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۷:۳۵ ب.ظ

دانلود تحقیق در مورد کیفیت خدمات آموزشی word

 

هدف از این تحقیق بررسی کیفیت خدمات آموزشی با فرمت docx در قالب 73 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 73
حجم 250 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی


توضیحات کامل

 

هدف از این تحقیق بررسی کیفیت خدمات آموزشی با فرمت docx در قالب 73 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


 


فهرست مطالب:
تحقیق
مقدمه
مدیریت کیفیت
-سیر تحولات مدیریت کیفیت
-رویکردهائی به مدیریت کیفیت خدمات
کیفیت وتعاریف آن
تاریخچه کیفیت
تعریف مشتری از کیفیت
کیفیت درآموزش عالی ونقش اساتید
مشتریان آموزش
مقدمه
مدیریت خدمت
اصول مدیریت خدمت
صنایع خدماتی
تعریف خدمت
-ویژگی ها ومشخصه های خدمات
کیفیت خدمات
-تعریف کیفیت خدمات
-ابعاد کیفیت خدمات
-کیفیت خدمات در آموزش
-نیاز به کیفیت خدمات در آموزش عالی
-کیفیت خدمات درآموزش عالی
-اداره کردن کیفیت خدمات در آموزش عالی
تفاوت کیفیت خدمات وکیفیت کالا
کیفیت خدمات رضایت مشتری
موانع دستیابی به بهبودهای کیفیت خدمات
چگونگی ارزیابی کیفیت خدمات توسط مشتریان
مدل های کیفیت خدمات
-مدل تجزیه وتحلیل شکاف کیفیت
-مدل سروکوال
-اندازه گیری کیفیت خدمات در آموزش عالی
پیامدهای کیفیت خدمات
نقش مشتری(دانشجو)در ارائه خدمات
-نحوه شکل گیری انتظارات
-عدم تایید،رضایت یا عدم رضایت مصرف کننده وکیفیت خدمات ادراکی

 

 


مدیریت کیفیت به عنوان روشی برای بهبود فعالیت ها وعملکردهای شرکت محسوب می گردد .امروزه حتی کوچکترین شرکتهای صنعتی وخدماتی به مقوله مدیریت کیفیت توجه خاصی دارند.مدیریت کیفیت وتکنیکهای آن به صورت فراگیر تمامی مرزهای جغرافیایی رادرسطح دنیا درنوردیده است امروزه برای بسیاری از شرکتها ،مدیریت کیفیت به عنوان یک هدف سازمانی شناخته شده است.

 

 

باوجود این که از اواخر دهه 80 واز اوایل دهه 90 تکنیک های مدیریت کیفیت نظیرTQMمعرفی واجراشده اند هم اکنون نیز اعتقاد براین است که عوامل زیر بنائی مدیریت کیفیت برای مدیریت اثر بخش وحفظ رقابت سازمانها امری ضروری است.

 


مدیریت کیفیت، مفهومی تئوریک است که دربخش تولیدی صنعتی در نیمه اول قرن گذشته توسعه یافت. تمایل برای کیفیت خدمات، ابتدا دربخش خصوصی خدماتی به وجود آمد .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی