پردیس فایل

پاورپوینت,پزشکی,علوم انسانی,عمران,نظریه,تحقیق,

پردیس فایل

پاورپوینت,پزشکی,علوم انسانی,عمران,نظریه,تحقیق,

طبقه بندی موضوعی

دانلود تحقیق بازاریابی تعاملی با فرمت ورد

رضا عسکری | پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹، ۰۶:۵۶ ق.ظ

دانلود تحقیق بازاریابی تعاملی با فرمت ورد

 

هدف از این تحقیق بررسی بازاریابی تعاملی با فرمت docx در قالب 80 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 80
حجم 294 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

 

هدف از این تحقیق بررسی بازاریابی تعاملی با فرمت docx در قالب 80 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 


فهرست مطالب
 مقدمه    
 مفهوم بازار    
 فروشگاههای زنجیرهای    
 بازایابی تعاملی    
 از آمیخته بازاریابی تا بازاریابی تعاملی    
 فرایند مدیریت بازاریابی براساس رویکرد بازاریابی تعاملی    
 جهان بینی بازاریابی تعاملی    
 تعریف بازاریابی تعاملی    
 عواملی که ضرورت بازاریابی تعاملی راتحت تاثیر قرار می دهد    
 رویکرد بازاریابی تعاملی    
 ابعاد بررسی بازاریابی تعاملی    
 مروری بر بازاریابی تعاملی    
مقایسه بازاریابی تعاملی و بازاریابی سنتی    
 دیدگاههای بازاریابی    
 مقایسه انواع بازاریابی    
 مزایای بازاریابی تعاملی    
 تاکتیک های بازاریابی تعاملی    
 مدل های بازاریابی تعاملی    
 ارتباطات    
 شخصی سازی    
رفتار ترجیحی    
پاداش    
تعهد ارتباطی    
تعریف تعهد    
تاثیر تعهد در کاهش هزینه و افزایش سود فروشنده    
رفتار خرید مصرف کننده    
 عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری خرید    
 عوامل فرهنگی اجتماعی و گروهی    
 عوامل روانی و فردی    
 عوامل موقعیتی    
 عوامل آمیخته بازاریابی    
مصرف کنندگان چه احتیاجی به تعاملات دارند؟    
 بخش دوم پیشینه تحقیق    
 خلاصه    

 

 

 

 امروزه جهانی شدن تجارت و اقتصاد و پویا تر شدن رقابت ، نقش مشتریان را در سازمان ها تغییر داده است و نگاه سازمان ها به مشتریان تنها یک مصرف کننده صرف نیست در واقع در دنیای کنونی موج شتابنده تغییرات در ابعاد مختلف، همچون سیاست های جهانی، رقابت، فناوری، روندهای اجتماعی، اقتصادی و خصوصا نیازها و خواست ها و انتظارات مشتریان هم از نظر حجم و هم از جنبه نوع و کیفیت آن بسیار گسترده تر از دهه های گذشته بوده

 

 

 

و این تغییرات به نوبه خود موجب تغییر در سبک و شیوه مدیریت، ساختار سازمانی، و نیز نگرش ها و رفتار کارکنان شده و همین تغییرات هستند که سازمان ها را به بهبود پیش بینی ها، یادگیری و سازگاری با محیط بیرونی فرامی خوانند  در شرایط جدید روش های بازاریابی گذشته کارایی لازم را نداشته و سودآوری کمتری دارند بیشتر بازارها بلوغ یافته و با رقابت فشرده و عرضه بسیار فراوان تر از تقاضا مواجه هستند،

 

 

 

در این شرایط، مشتریان جدید به سختی یافت و لذا نیاز مبرمی به حفظ و نگهداری مشتریان فعلی به شدت در بنگاه ها احساس می شود شرکت ها دائما در جستجوی راه هایی هستند که ارتباطشان را با مشتریان ارزشمند حفظ کنند، زیرا مشتریان وفادار مهمترین منبع سودآوری آنها هستند تحقیقات نشان می دهد که هزینه جذب مشتریان جدیدتا برابر هزینه حفظ مشتریان کنونی است

 

 

 

شرکت ها دریافته اند که از دست دادن یک مشتری چیزی بیش از، از دست دادن یک قلم فروش نیست بلکه به معنی از دست دادن کل جریان خریدهایی است که مشتری می توانسته در طول زندگی یا دوره زمانی که مشتری بوده انجام دهد(کاتلر ، ،) وقتی مشتریان به فرآورده ها یا خدمات یک شرکتی علاقه مند می شوند به تبع نه تنها حجم خریدشان را از آن شرکت افزایش می دهند

 

 

 

بلکه برخورد مثبتی در مورد آن شرکت دارند شرکت مورد علاقه خود را به دوستان و خویشاوندان خود معرفی نموده و خرید از آن را توصیه می کنند بازاریابی تعاملی این امکان را به شرکت های می دهد که به منظور درک درست و نیاز های مشتریانشان و ایجاد و ارائه ارزش برتر که آن ها را به سازمان پیوند خواهد زد به اندازه کافی به مشتریان نزدیک شوند و ارائه محصولاتی مطابق نیاز و خواسته های آن ها به سمت کاهش هزینه ها سوق دهد و یک شرکت می تواند هزینه بازاریابی ، توزیع، حمل و نقل را کاهش دهد و بدین وسیله به یک مزیت رقابتی با هزینه پایین و تمایز در خدمات دهی دست یابد


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی